wtorek, 14 października 2014

Golden Rose Rich Color 24

Dziś kilka słów o pięknej czerwieni od Golden Rose. Lakiery z tej firmy dostępne są na wyspach, w galeriach handlowych, oraz w małych drogeriach. Możemy je także zamówić przez internet. Cena tego konkretnego lakieru to 5,90 zł ale każda seria lakierów ma inną cenę.  Żadna z nich nie jest jednak droga, a wybór kolorów jest ogromny!



Lakier pokryłam Seche Vite-m, który błyskawicznie wysusza i daje dodatkowy połysk

Przy każdym malowaniu, jako bazę, używam odżywkę Eveline. Ma ona mieszane opinie i każda z nas powinna ocenić sama, jak działa na jej płytkę paznokcia i skórki. U mnie sprawdza się bardzo dobrze i używam jej już od kilka lat.



Lakier ma szeroki pędzelek, łatwy w użyciu. Wystarczy jedna warstwa dla uzyskania ładnego krycia, ja dodałam drugą, cienką warstwę.


Bardzo lubię tą serię lakierów, za jakoś, kolory i cenę. Polecam!



To tyle na dziś :) Ciekawe kiedy dociekam się pierwszego obserwatora... Czy w ogóle ktoś mnie czyta? ;)

Buziaki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz