poniedziałek, 13 października 2014

Małe zakupy

Zastanawiałam się od jakiego wpisu zacząć prowadzenie bloga. Postanowiłam po prostu pisać o tym co pierwsze przyjdzie mi do głowy i tak powstał krótki post zakupowy :)

Do Rossmanna weszłam tylko po suchy szampon z Isany, kupuję go bardzo często, jest tani i świetnie spełnia swoje zadanie więc po co przepłacać. Aktualnie jest na promocji za 5,99 zł więc warto po niego sięgnąć.

Postanowiłam również wypróbować nowy tonik z Ziaji, na razie nie mogę powiedzieć o nim zbyt wiele ale ładnie pachnie i przyjemnie się go używa.

Skrzypovita zachęciła mnie niską ceną i turbanem, który już dawno chciałam kupić ale jakoś dotychczas nie wpadł mi w ręce. Wzmocnienie włosów od zewnątrz, na jesień, również bardzo się przyda!

Lakier Lexmark dopadłam w jednym z "tanich sklepów", to pierwszy lakier z tej firmy w mojej kolekcji, kolor raczej letni ale za cenę 3 zł- żal było nie wziąć :)

Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz